engladtjej

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Emma Skantz - 16 maj 2011 22:43

Nu har vi byggt klart min säng!Min syrras säng e lite överdriven lång....Men vem bryr sig,imorrn e det skola.Jag hatar Tisdagar,vi får konstig fisk i skolan,med typ smörsås!

Just nu sitter min syrra å skriker:"VAD SKRIVER DU?,KAN DU LÄSA UPP DET FÖR MIG?,DU MÅSTE LÄSA UPP DET FÖR MIG!ANNNARS LÄSER JAG DET IMORRN". :p

Nu ska jag gå o lägga mig!


Skrivs imoorn   

Av Emma Skantz - 16 maj 2011 13:07

Jag har inget att göra!Min hund sover min syrra sitter vid datorn jag mee,men för några sekunder sen regna det nue det as varmt.Nu ska jag sitta ute o dricka cola eller nåt!Snart kommer pappa hem,då ska vi få våra nya sängar!

Har fått en ny as snäll kompis( en kille,vill inte säga namnet typ)

Han e bara as snäll!

Kommer inte på nåt att skriva om.

Jaaoo att snart e de min födelsedag...Eller det e ganske långt kvar men den 16 Juni fyller jag år!Wooooohooo,jag önskar mig att åka till grönalund med en kompis,En samsung Galaxy Mini,en OnePeace!

Deme så snygga,jag vill ha en rosa med mitt namn på :3

Skrivs ikväll...Ciao  

Av Emma Skantz - 16 maj 2011 10:50

Jag har nyss vaknat!O min hund Knutte ligger brevid mig xD

Idag ska vi sätta upp våra nya sängar!  Min e svart typ vanlig säng,min syrras e Som en våningssäng fast ingen säng under,så hon kommer ha sitt skrivbord under(Asså hon sover överst)

Pappa jobbar o vi har ledigt :D

Imorrn kommer våran fröken tillbaka!Vi har haft vikarie som typ ingen gillar några månader.På Torsdag ska vi till Stockholm på medeltidsmuseet!Vi skulle dit för typ en månad sen men vår fröken ville me :p

Ska gå upp o rasta hunden nu så han inte skiter i min säg(Igen :o)


Skriver mer ikväll!! <33


Presentation


En Glad Tjej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards