engladtjej

Alla inlägg under maj 2011

Av Emma Skantz - 27 maj 2011 18:16

Jag har suttit vid datorn över 5 timmar.... 


Fler bider:

   Jag och min syrra tog en failad bild igår!Jag tycker den här e fail lixom!

Den här e failad!!!    












Av Emma Skantz - 27 maj 2011 17:31

Idag lägger jag upp lite bilder

 

   Jag ser lite rund ut efter som att jag rörde på mig...Men det här e min klänning!


   Det här e jaa!

Det e typ den ända bilden på mig som inte blev typ ful? 


Ska ta lite fler BRB    

Av Emma Skantz - 26 maj 2011 20:02

Just nu sitter jag vid den nya datorn!

Fick den idag....Jag var nyss på min syrras konsert,dem spelade money money -ABBA

Dem var as duktiga! <3

Min kompis var oxå mee,hon var oxå jätte duktig.

Men det fanns en till konsert där min andra kompis skulle dansa o den hann jag inte gå på :(

Jag har köpt min avslutings-klänning idag! 

Det är lite spets på den,sen e typ kjolen eller vad man säger...svart,sen kommer ett band med en svart roset där bak,o en fin svart ros med lite detaljer på....Skirver mer nån dag jag hinner! 

Bye bye   

Av Emma Skantz - 22 maj 2011 20:46

AaJorden gick värkligen under igår!

Najj!!Gubben som säger det e ju lite sjuk...Men idag var jag med min kompis,vi kommer ha ett disco tillsammans(Hip Hop/Fjortis disco).

Just nu råkade jag komma åt nåt så jag börja blöda!!!!

Men jag vägrar ha plåster :P :)

I morgon ska vi ha dansuppvisning,vi har tränat as mycke,asså halva klassen e en grupp o andra halvan en annan.

Det va film tema!

Lag 1:"Men in black"

Lag 2( den som ja e me i):"Hajar som hajar"

Jag fattar inte att vi e typ dem ända i hela skolan som har en tecknad film + Att det e den fjantigaste dansen ever! :P

Nu ska jag kolla på tv chhaaa chhhaaa!   

Av Emma Skantz - 19 maj 2011 17:18

Igår var vi på utflykt o hade massa lekar(Misstolka nt :D) o sånt!

Idag var vi i Gamlastan o gick omkring o pratade om medeltiden xD

Vi gick i en gång som det sägs spöka!?  

Sen gick vi till medeltids museet,det var ganske läskigt med dem där vax-dockorna :p

Dem såg värkliga ut.  

I tåget påväg dit o ifrån var det as tråkigt.  

Jag e ganska åksjuk.

Just nu e jag ganska trött o ska gå o vila :P

Skriver imorgon  


:p

Av Emma Skantz - 17 maj 2011 17:32

Idag kom våran lärare tillbaka!Å jag fick sitta brevid min fiende :P

Och fick jag sitta brevid Haj som jag kallar en kille,han kallar mig fiskmås   

Fattar inte vart vi fick det ifrån!För några minuter sen haglade det as mycke.


I skolan fick jag reda på "Jordens undergång" :P

Vem tror på det :DD

På Lördag kl:18.00   

Av Emma Skantz - 16 maj 2011 22:43

Nu har vi byggt klart min säng!Min syrras säng e lite överdriven lång....Men vem bryr sig,imorrn e det skola.Jag hatar Tisdagar,vi får konstig fisk i skolan,med typ smörsås!

Just nu sitter min syrra å skriker:"VAD SKRIVER DU?,KAN DU LÄSA UPP DET FÖR MIG?,DU MÅSTE LÄSA UPP DET FÖR MIG!ANNNARS LÄSER JAG DET IMORRN". :p

Nu ska jag gå o lägga mig!


Skrivs imoorn   

Av Emma Skantz - 16 maj 2011 13:07

Jag har inget att göra!Min hund sover min syrra sitter vid datorn jag mee,men för några sekunder sen regna det nue det as varmt.Nu ska jag sitta ute o dricka cola eller nåt!Snart kommer pappa hem,då ska vi få våra nya sängar!

Har fått en ny as snäll kompis( en kille,vill inte säga namnet typ)

Han e bara as snäll!

Kommer inte på nåt att skriva om.

Jaaoo att snart e de min födelsedag...Eller det e ganske långt kvar men den 16 Juni fyller jag år!Wooooohooo,jag önskar mig att åka till grönalund med en kompis,En samsung Galaxy Mini,en OnePeace!

Deme så snygga,jag vill ha en rosa med mitt namn på :3

Skrivs ikväll...Ciao  

Presentation


En Glad Tjej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards