engladtjej

Direktlänk till inlägg 5 juni 2011

Shuubre

Av Emma Skantz - 5 juni 2011 17:43

Shuubre bloggen!

Just nu sitter jag o väntar på att Tuva ska svara på mitt SMS där det står om vi kan va...O min syrra o Magnus(Mammas kille) Försöker att starta grillen  

Jag sitter ute o bloggar!

Imorrn ska vi nån stans jag vet inte vart.Igentligen skulle jag med en kompis till grönalunde,men hon sa att hennes pappa bara skulle ta hand om dem andra(2st till skulle  följa mee) O då måste min mamma följa me,o det kunde hon inte..Sen måste jag spara pengar tills när vi ska till Skara sommarland!Jag ar o shoppa igår o köpte 2 par skor o 1 par örhängen,nagellack,o jag ville köpa gula skosnören men dem hade inga  


Bilder:


      Rosa skor...Ville ha gula skosnören :(

Jag e failad,det ser ut som om jag blåser :D'


 

Yes och No örhängen


 


Skooooooor!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Skantz - 8 juli 2011 22:57


Shååå! Idag ska min kompis tuva sova över   Idag har vi inte gjort så mycke,Men vi har haft kul!    Jag ser lite full ut....men whatever, :D   Jag o Tuva sökte på bajs på google översätt! Vi garva ihjäl oss! Skriver kanske mer i morrn!Herrå! ...

D;

Av Emma Skantz - 7 juli 2011 21:07

Förlåt att jag inte skrivit på ett lååångt tag! Men jag har varit bortrest :D Jag fick en samsung galaxy mini o presentkort i födelsedagspresent..Hinner inte skiva!Herrå <3  ...

Av Emma Skantz - 16 juni 2011 11:41

Haha! Idag e det min födelsedag    Min pappa komme hem vid 16:30 D: Men sen ska jag,Ida,Farfar,Låssas farmor,Pappa;mamma till Idas Helvete!...>:D Kinaresturangen! :D Jag kommer äta som en häst eftersom jag inte ätit kinamat sen förra året ...

Av Emma Skantz - 13 juni 2011 11:50

HAN E SÅ SÖT! Men kolla vad taski man få va när man kanske vill peta sig i lungn o ro i näsan!      >:(   D:< ...

Av Emma Skantz - 13 juni 2011 11:24

Shuuuu! Jag pallar inte direkt ha loov,eftersom jag saknar as många! Men idag ska jag o bada med min typ låssas syrra. Jag fyller år på Torsdag  :)   ...

Presentation


En Glad Tjej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards