engladtjej

Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

Nyvaken

Av Emma Skantz - 16 maj 2011 10:50

Jag har nyss vaknat!O min hund Knutte ligger brevid mig xD

Idag ska vi sätta upp våra nya sängar!  Min e svart typ vanlig säng,min syrras e Som en våningssäng fast ingen säng under,så hon kommer ha sitt skrivbord under(Asså hon sover överst)

Pappa jobbar o vi har ledigt :D

Imorrn kommer våran fröken tillbaka!Vi har haft vikarie som typ ingen gillar några månader.På Torsdag ska vi till Stockholm på medeltidsmuseet!Vi skulle dit för typ en månad sen men vår fröken ville me :p

Ska gå upp o rasta hunden nu så han inte skiter i min säg(Igen :o)


Skriver mer ikväll!! <33


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Skantz - 8 juli 2011 22:57


Shååå! Idag ska min kompis tuva sova över   Idag har vi inte gjort så mycke,Men vi har haft kul!    Jag ser lite full ut....men whatever, :D   Jag o Tuva sökte på bajs på google översätt! Vi garva ihjäl oss! Skriver kanske mer i morrn!Herrå! ...

D;

Av Emma Skantz - 7 juli 2011 21:07

Förlåt att jag inte skrivit på ett lååångt tag! Men jag har varit bortrest :D Jag fick en samsung galaxy mini o presentkort i födelsedagspresent..Hinner inte skiva!Herrå <3  ...

Av Emma Skantz - 16 juni 2011 11:41

Haha! Idag e det min födelsedag    Min pappa komme hem vid 16:30 D: Men sen ska jag,Ida,Farfar,Låssas farmor,Pappa;mamma till Idas Helvete!...>:D Kinaresturangen! :D Jag kommer äta som en häst eftersom jag inte ätit kinamat sen förra året ...

Av Emma Skantz - 13 juni 2011 11:50

HAN E SÅ SÖT! Men kolla vad taski man få va när man kanske vill peta sig i lungn o ro i näsan!      >:(   D:< ...

Av Emma Skantz - 13 juni 2011 11:24

Shuuuu! Jag pallar inte direkt ha loov,eftersom jag saknar as många! Men idag ska jag o bada med min typ låssas syrra. Jag fyller år på Torsdag  :)   ...

Presentation


En Glad Tjej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards